Proiectul "Mirii Maramuresului"

Mirii Maramuresului este un produs de marketing multimedia care isi propune sa reuneasca si sa puna in dialog doua comunitati importante: pe de o parte tinerii aflati la exceptionalul moment al casatoriei si pe de alta parte companiile, antreprenorii si artistii care furnizeaza produse si servicii pentru evenimentele matrimoniale.

Proiectul Mirii Maramuresului se desfasoara sub forma unei competitii deschise intre perechile de miri care s-au casatorit recent sau care urmeaza sa intemeieze o familie si are printre obiectivele sale sa identifice si sa premieze cea mai frumoasa nunta desfasurata in zona Maramuresului in fiecare an. In competitie se pot inscrie toate tinerele familii care satisfac conditiile impuse si care respecta intocmai Regulamentul Concursului.

Aceasta platforma de comunicare multimedia, care imbina un portal online, o emisiune de televiziune, parteneriate cu mediile audio si tiparite regionale si prezenta activa si puternica pe retelele sociale constituie o excelenta si foarte accesibila oportunitate de promovare foarte bine tintita pentru afacerile mici si mijlocii care activeaza in industria evenimentelor nuptiale.

Pentru anul 2014, Marele Premiu MIRII MARAMURESULUI este in valoare de 3000 de lei si va fi inmanat la inceputul lunii ianuarie 2015 perechii castigatoare. Castigatorii concursului vor fi desemnati in urma unei proceduri de jurizare care include votul publicului (50%) si votul juriului (50%). Juriul este format din producatorii si realizatorii emisiunii si reprezentanti ai partenerilor media si ai sponsorilor acestei competitii.

La competitia pentru anul 2014 vor participa toate perechile de miri care se inscriu in concurs pana la data de 15 decembrie 2014. Deoarece votul publicului are o pondere decisiva, perechile care se inscriu cat mai repede in concurs si sunt acceptate in competitie vor avea un mic avantaj in privinta expunerii publice si a colectarii aprecierilor spectatorilor.

Intr-o prima etapa, Mirii Maramuresului functioneaza ca un mijloc de comunicare cu doua formate independente: platforma online pe care tocmai va aflati si emisiunea de televiziune cu acelasi nume, care constituie o extensie video a acestei platforme, dar si o productie autonoma de divertisment video. Totodata, acest produs de marketing beneficiaza de pagini proprii pe retelele sociale Facebook, Google Plus si Youtube.

Proiectul este initiat, organizat si administrat de agentia de marketing si comunicare PLAYMAKER, care este proprietarul conceptului, al marcii comerciale si al acestei platforme, pe care tocmai va aflati. Pentru a intra in legatura cu realiztorii acestui produs de marketing accesati pagina Contact.

 

Close Comments